20 saker som jag hatar

• när ens vänner förändras

• falska människor

• måndagar

• att behöva gå upp tidigt på morgonen

• mina fräknar

• folk som ljuger så mycket så att dem typ tror sig själva

• söndagskvällar

• blodpudding

• när saker och ting inte blir som man har tänkt sig

• klt

• folk som tar åt sig äran för saker dem inte ens kommit på/gjort/sagt själva

• folk som skryter om saker som ingen bryr sig om

• folk som pratar med mig när jag inte orkar lyssna eller bry mig

• folk som fortsätter prata när man försöker avsluta en konversation

• fulla bussar

• tjuriga och otrevliga busschaufförer

• folk som skriver massor på sms/datorn men inte ens vågar säga hej irl

• fötter

• grädde

• att sova utan en lampa tänd



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MJ

RSS 2.0