JA/NEJ

Hittade dom här frågorna på någon random blogg och tänkte att det kanske vore
att läsa något annat än mina tråkiga vardagsinlägg någongång så here you go ^_^ 


Kysst en främling?- ehm.. nej?
Däckat?- ja
Gjort bort dig på fyllan?- ja
Gjort något olagligt?- ja
Ljugit för polisen?- haha nej det tror jag inte :p
Ljugit för en kompis förälder?- ja
Haft oskyddat sex?- ja
Rökt på?- nej
Gjort inbrott?- nej
Rökt?- ja
Snusat?- ja
Smitit ut?- haha tror det
Blivit hämtad av förälder på fyllan?- nej
Sagt "jag älskar dig" utan att menat de?- nej
Misshandlat någon?- nej
Blivit misshandlad?- nej
Sovit på sjukhus?- nej
Spytt galla?- eh va? nej..
Svikit dina föräldrar?- ja tyvärr men det var längesen
Blivit sviken av dina föräldrar?- aldrig
Ångrat något dummt?- massor, men även lärt mig av mina misstag
Gråtit dig till sömns?- ja
Varit kär?- ja
Ljugit för en vän?- ja
Sagt upp vänskapen med en vän för en kille?- nej
Sovit jämte någon av samma kön?- ja
Sovit jämte någon av motsatt kön?- ja
Badat naken i havet?- ja
Badat naken i havet med motsatt kön?- nej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MJ

RSS 2.0