Bloggplatsen.se?

Jag har aldrig varit någon fan av bloggplatsen.se, tycker att blogg.se är mycket bättre men jag tror ändå att jag ska byta. Jag är inte direkt bra på att göra designer vilket ni säkert har märkt själva och det är mycket enklare att fixa en snygg design på bloggplatsen.se och det är därför jag vill byta :p får se hur jag gör....... tror inte ni bryr er ändå men whatever :)

För övrigt så verkligen HATAR jag smala personer som alltid klagar på hur tjocka dom är och att dom vill gå ner i vikt. SERIÖST? Är det uppmärksamhet ni vill ha? Vill ni att alla ska säga/skriva "du behöver inte alls banta, du är redan smal!!" Antingen så tror ni verkligen att ni är feta eller så vill ni bara höra motsatsen så att ni känner er lite bättre. Dom som verkligen är tjocka och skulle behöva gå ner i vikt känner sig nog bara ännu tjockare när verkligen alla skriver sådär. Är det verkligen bara storleken på kroppen som betyder något idag? Visst jag förstår att man vill träna och äta rätt, det vill jag också men man behöver ju inte överdriva och säga att man är fet när man väger typ 50 kilo som är helt jävla normalt om inte för lite.

Var bara tvungen att skriva av mig detta, är så besviken på dagens samhälle och dess invånare så det är sjukt. Nu är ju inte alla likadana som tur är. Man behöver inte vara 180cm lång och väga 30kg för att vara fin. Alla är fina på sitt sätt. Och med detta menar jag verkligen inte att dom som vill träna och äta rät inte får göra det för det förstår jag. Men jag tror ändå att ni fattar poängen i det jag skrivit!!

Bilden: Är det såhär ni vill se ut eller? Är det det som är snyggt nu för tiden?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MJ

RSS 2.0