oh nooooo

kom just på att det är skolan börjar imorgon, euuw, får alltid ångest när ett lov tar slut.. men ska bli sjukt kul att träffa alla (dom flesta iallafall) igen. Töhööh.

Blev kalmar idag, trodde jag skulle få med mig en iphone 5 hem men icke sa nicke, ska hämta den i februari istället, ändå gutt att ha något att se fram emot ;)

Känner på mig att det här året kommer bli värsta feståret, alla fyller 18 nuju, kommer bli awesome känner jag på mig! (Även fast jag fyller i december... cp ångest, fyllde nyss 17 och vissa har redan hunnit fylla 18.. aja, that's life).

ska försöka sova nu så jag orkar gå upp vid 06:15, fyfan take my life känsla nu. hehe. nejdå. positivt skare va.

pussåhej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MJ

RSS 2.0