Som sagt, hatar måndagar

Sitter i skolan nu och skriver lite uppgifter. Är sjukt trött. Vill bara hem och sova. Orkar inte praktik. Fast inte skola heller. Fuck.

Kommer hit vid 7:45 och då är det mörkt. Går hem vid 16:30 och då är det också mörkt. Så tråkigt.

Har faktiskt börjat utnyttja gångavståndet från skolan och hem. Känner mig jätteduktig faktiskt. Vet inte hur långt det är... 3-5 km? Aah det finns ju dom som typ gymmar och springer 3 mil om dagen men det skiter jag i. Med tanke på att jag aldrig bruka vara ute och gå eller liknande så är detta jättebra för mig. Go go go!

Varför skrev jag såhär mycket? Skulle bara säga att jag var trött. Aja. Snart kommer klass 2 så ska ha FA (fri aktivitet) med dem, hörde något om att vi skulle bygga planeter. Hmm. Spännande. Bye



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

MJ

RSS 2.0